Veelgestelde vragen – Gomarti

Gratis verzending, ook bij aanbiedingen!

7 dagen per week thuisbezorgd!

Niet goed? Geld terug garantie!

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen 

Bestelling en levering: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd bedraagt 2-5 werkdagen.

Verwachte levertijd: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
In 90% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: [LINK NAAR TRACK EN TRACE PAGINA]
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Ontbrekende producten: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dit? Doordat wij werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Verzending en kosten: Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*

Ruilen en retourneren: Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<

Retourformulier kan je als pdf bestand in shopify zetten. Doe dat als volgt: - ga naar shopify - klik links onder op instellingen - ga naar bestanden - bestand uploaden - dan zie je waar je de link kan kopiëren Track en Trace

Track en Trace code: Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Op op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer invoeren om de status van je pakketje te volgen. [LINK NAAR TRACK JE ORDER PAGINA] 

Mijn Track en Trace code bevat geen informatie: Hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat hier enige vertraging tussen kan zittenen je pakket nog niet is ontvangen door het postorderbedrijf.